Saturday, September 22, 2012

ひっさしぶり~。

夏前に会ったきりだった、まさこさんの所へ行ってきましたよ~。

行く直前、雲が何だか気持ち悪かったので写真を撮ってみました。
何か、皮膚とかを顕微鏡で見たみたいな雲。



久しぶりで、2人ともまた大きくなっていましたよ。

今ね、ケイくんが面白いよ。一所懸命色々お話してくれて、楽しいわぁ。


まさこさん、ご馳走様でした。







Costcoでこんなの発見。ヘンプシード。
最近、健康食品として話題になっているそうです。
試したことないし、面白そうなので即買い!!!
まだ、開けていません。後で感想を書きますね。

4 comments:

c-ari said...

First of all I LOVE THE CLOUDS in the first picture. Second, I JUST BOUGHT THOSE HEMP SEEDS TOO! They were on sale at whole foods. So delicious!

kaokiki said...

c-ari,

How do you eat hemp seeds? as it is? did you eat with something?

c-ari said...

I put them in my salads. I mix it in and it completes my salad. You should try chia seeds too! Super good and good for you. :)

kaokiki said...

c-ari,i will try chia seeds! thank you.