Wednesday, December 10, 2008

今年も・・・阿鼻叫喚

今年もサンタクロースと写真を撮ってきました。
2人一緒に去年は撮ったのですが、今年は別々に。
まずは、たあくんの番。
何が欲しいかを、しっかり伝え、さらに「Was I too Bad this year?」(ことしのたあくんは悪い子だった?なんて聞いてるし。(今年一年間良い子でないと、サンタさんからプレゼントはもらえません!)きっと、あんまり良い子じゃなかったなぁ・・・と思っているのでしょう。
Boys took a picture with Mr. Santa.
They took a picture together last year but this time we did separately. First, Taka's turn. He made sure let Santa knew what he wants and he asked Santa if he was good boy this year. He knows he was not too good so he is so worried he will not get any present from Santa.
そして、なおくんの番。
去年はサンタさんを見るだけで凄い勢いで泣いていたなおくんも今年はかなり近くでも見ているだけなら大丈夫。でも、サンタさんのひざに乗ったとたん、阿鼻叫喚。それでも、キャンディはしっかり貰っていました。
来年は笑った写真が撮れるかなぁ?
And, Naoki's turn. Last year Naoki went crazy when he saw the Santa. This year he was fine just look at Santa. But he went crazy again when he was on Santa's lap...Just like last year. even though he was scared of Santa, he did not forget getting a candy!
Hopefully, next year I can take a Santa and Naoki's picture with big smile on their face.

No comments: