Thursday, June 5, 2008

どこかな? where?

大きな紙にみんなで名前を書いたらしい。
学校の掲示板にど~んと張ってありました。
さて、たあくんの名前はどこでしょう。
たあくんは長い名前だし、
デカデカと書いてあるのですぐに分かってしまうかも?
There is a big paper with many students' signature on the school bulletin board.
Where is Taka's signature? It may too easy to find because his signature is big. たあくんの名前はどこかな???
もう分かったかな?
Where is his name? Do you see now?

もう見えたかな?

I guess you see now.


あったでしょう。誰よりも字が大きいでしょう!

Here is Taka's signature. His one is largest, isn't is?

No comments: