Tuesday, August 19, 2008

アメリカへ

2ヶ月間、日本に滞在した夏休みも、あっと言う間に終わってしまい、アメリカに帰ります。ホント、早かったなぁ。
今年はたあくんは小学校に通い、たくさん貴重な体験をさせてもらうことが出来ました。
いつも思うけれど、たあくんは人に恵まれていて、良い体験がたくさん出来る。これも才能の一つなのかなぁ。
今回の夏休みもたくさんの人に支えられ、たくさん感謝すべきことがありました。特に校長先生と植山先生にはお世話になりました。くもんの3姉妹の先生たちにも大変お世話になりました。本当に感謝しています。もちろん、家族のみんな、私の祖父母、両親、妹、叔父、叔母、徳島の家族にも感謝、感謝です。
来年の夏また来ます。10ヵ月後に会いましょう!
明日からたあくんは学校。2年生になります。また毎日お弁当だ。新しいお弁当箱も買ったし、全部残さず食べてくれるように頑張ります。
We stayed in Japan for two months and we are going back to US. It has been so quick.
Taka had a great experiences at Japaneses elementary school.
Taka is always blessed with people. He always meet good people. I hope it is one of his talent.
We have had support from many people and I thank a lot this summer too. Especially both elementary school principal and Ms. Ueyama. Also I would like to thank to Kumon's teachers who are three sisters.Thank you so much!
Of course I thank to my grand parents, parents, sister, aunt, uncle and my family in Tokushima. Thank you all.
We will come back again next summer. So see you again in 10 month!

No comments: